Preview

Advanced Engineering Research (Rostov-on-Don)

Advanced search

CHILDREN AND TELEVISION ADVERTISING

Abstract

The impact of TV advertisement on children is considered in the article. The conclusions are made that TV advertisement must be a subject of indent and careful study.

About the Author

T.T. KHVOSTOVITSKAYA
Don State Technical University.
Russian Federation


References

1. Дональд У. Джугенхаймер, Гордон И. Уайт. Основы рекламного дела. -Самара: ЮОТ «Корпорация «Федоров», 1997. -479 с.

2. Джефкинс Ф. Реклама: Учеб. пособие для вузов./.Ф. Джефкинс/Пер. с англ.; под ред. Б. Л. Еремина -М.: Юнити-Дана, 2002.-523 с.

3. Либерт Роберт М., Джонн Нил и Эмили Девидсон. Влияние телерекламы на детей и молодежь, -Нью-Йорк: Регомон-пресс, 1988. -200 с.

4. Дрю Ж.М. Ломая стереотипы: Реклама, разрушающая общепринятое./Пер. с англ. Ж.М. Дрю; под ред. Л.А. Волкова. -СПб.: Питер, 2002. -271 с.


Review

For citations:


KHVOSTOVITSKAYA T. CHILDREN AND TELEVISION ADVERTISING. Vestnik of Don State Technical University. 2007;7(2):245-251. (In Russ.)

Views: 338


Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 License.


ISSN 2687-1653 (Online)